Marketing - zprávy z HR

icon Co s klientem, který neodpovídá?

Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient najednou přestane komunikovat? Server Inc.com ukazuje, jak přimět klienta opět reagovat. 1)…

Článek v rámci předplatného icon Najděte správnou osobu on-line

Skvělý pomocník v tomto směru je sociální síť LinkedIn, která slouží k…

Článek v rámci předplatného icon Vytvořte obchodní strategii na míru klientovi

Chcete překonat konkurenci? Poskytněte svým zákazníkům obchodní a…

icon Snižte množství odmítnutých telefonátů

Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z…

icon Stopa vašeho obchodu v digitálním světě

Sociální média a digitální technologie jako celek představují ohromnou…

Článek v rámci předplatného icon Obchodní myšlení: Před a po změně

Někdy je nutné přeprogramovat to, jak o přemýšlíte o obchodu zvláště pokud…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro lepší volání naslepo

Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.…

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků k úspěšnému time managementu pro obchodníky

Jedním z klíčů k úspěchu v oblasti obchodu je správný time management.…

Článek v rámci předplatného icon Pobídněte své klienty k poskytování referencí

Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu…

icon Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také…

Článek v rámci předplatného icon Jak si říct o zvýšení platu

Když chcete být úspěšní s žádostí o zvýšení platu, je důležité uvažovat i o…

icon Nezapomínejte na marketing skrze sociální sítě

Sociální sítě jsou důležitou součástí marketingové strategie. Server…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nikdy neházej flintu do žita

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom,…

Výpis 19771989 z celkem 4705