Většinu rad, které na našem vzdělávacím serveru najdete, lze aplikovat obecně na všechny druhy prodeje. Obchodování s určitými produkty má ovšem vždy svá specifika.…
Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…
Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…
Díky bohu za chyby, které v minulosti udělali někteří ne příliš úspěšní…
Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…
V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit…
Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době…
Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …
Steve W. Martin je americký kouč, autor a lektor na Marshall School of…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…
Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké…