Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní klientely. Dnes se ovšem zaměříme na to, jakým způsobem lze rychle a bez vynaložení větších…
Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl…
Asi všichni vědí, že správné sepsání životopisu je základem úspěchu při…
Obsahový neboli content marketing je způsob, kterým prezentujete vaši…
Ve světě obchodu se pohybuji 15 let a přiznám se, že jsem viděl věci, které…
Rozjíždíte start-up nebo stojíte v čele marketingu malého podniku? Pak si…
Obchodní kariéra má všechny parametry, aby byla jednou z nejrizikovějších,…
Vánoční období představuje pro obchodníky žně. V některých oblastech méně,…
Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou…
Veřejné proslovy mnoho lidí děsí. Často ovšem z toho důvodu, že se na ně…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na…