Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů

Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat? Nejlepší je spoléhat na časem prověřená, klasická pravidla. Naučte se techniky, které zaručeně…

Článek v rámci předplatného icon Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty

Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …

Článek v rámci předplatného icon Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…

Článek v rámci předplatného icon Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“?

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…

Článek v rámci předplatného icon Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu

Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy pro mladé pracovníky na začátku kariéry

Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také…

Článek v rámci předplatného icon Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…

Článek v rámci předplatného icon Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání

V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …

Článek v rámci předplatného icon Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál?

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…

Článek v rámci předplatného icon Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…

Výpis 92104 z celkem 1926