Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta

Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o sobě a svých produktech než o potřebách klienta. A přitom právě zaměření na klienta je…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…

Článek v rámci předplatného icon Zkoušíte znovu oslovit klienta, který vás už jednou odmítl? Zde jsou čtyři tipy, jak na to

Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…

Článek v rámci předplatného icon Tipy, jak vytvořit nový produkt, o který bude mezi klienty zájem a bude se vám snadno prodávat

Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá

Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit?

Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…

Matouš Syrový

icon Síla osobního kontaktu aneb potřesení rukou jako základ úspěchu

Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…

Článek v rámci předplatného icon B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi

Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…

Článek v rámci předplatného icon Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu

Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…

Článek v rámci předplatného icon Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik

Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…

Článek v rámci předplatného icon Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat?

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…

Článek v rámci předplatného icon Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…

Výpis 6678 z celkem 1926