Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti minutách schůzky. Během těch se totiž klient (ať už vědomky nebo…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…
Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. To, jak se oblékáte, má zcela…