Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat?

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti minutách schůzky. Během těch se totiž klient (ať už vědomky nebo…

Článek v rámci předplatného icon Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…

Článek v rámci předplatného icon Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce

Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…

Článek v rámci předplatného icon Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…

Článek v rámci předplatného icon Jak se poučit z nepovedeného obchodu

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného icon Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat

Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem

Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného icon Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi

Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…

Článek v rámci předplatného icon Proč musí obchodníci dbát o svůj zevnějšek

Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. To, jak se oblékáte, má zcela…

Výpis 5365 z celkem 1903