Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů, jak si může prodejce udržet pozitivní nadhled

Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky jsou ale zároveň do vysoké míry závislé na vašem rozpoložení a na tom, jestli si udržujete…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak hledat (a nacházet) nové potenciální klienty

Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů…

Článek v rámci předplatného icon Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky

Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak,…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu

Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři vlastnosti dlouhodobě úspěšných obchodníků

Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného icon Pět základních technik v B2B prodeji

B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…

Článek v rámci předplatného icon Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem

Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…

Článek v rámci předplatného icon Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty

Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…

Článek v rámci předplatného icon Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka

Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…

Článek v rámci předplatného icon Jste noví v obchodním týmu? Jak se co nejrychleji zaučit a začít prodávat

Nastoupili jste nově do prodejního týmu a chcete začít co nejdříve…

Článek v rámci předplatného icon Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji

Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…

Výpis 5365 z celkem 1926