Hlavní myšlenkou minulého článku bylo, že současná situace kolem koronaviru je mimořádnou příležitostí ke zvýšení našeho uvědomění, které pak otevře cestu ke změně…
Přinutila vás pandemie COVID-19 k dočasnému uzavření vašeho provozu?…
Není to tak dávno, kdy týmy obchodu a marketingu pracovaly tandemově:…
Být blíže k zákazníkovi je mantra všech obchodníků v dnešní době. A její…
Jste aktivní na sociálních sítích, ale nedosahujete požadovaných obchodních…
Svět obchodu se neustále proměňuje. Očekávání zákazníků se posouvají,…
Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem,…
Mojí první reakcí na informaci, že se při ochraně proti koronaviru nemáme…
Máte v těchto časech, stejně jako celá řada jiných pracovníků, home office?…
S příchodem pandemie nového druhu koronaviru a strmým pádem akciových trhů…
Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…
Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…
Tématu vstávání a ranní rutiny se věnuje celá řada odborných i ne tolik…