Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Připravte si akviziční strategii na rok 2021

Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí připravit na přizpůsobení svého přístupu na strategické úrovni,…

Článek v rámci předplatného icon Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…

Článek v rámci předplatného icon 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…

MUDr. Martin Kalenda, MBA (Image Lab s.r.o.)

Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…

Článek v rámci předplatného icon Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka

Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…

Článek v rámci předplatného icon 7 taktik, jak na virtuální prodej

Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…

Bohumil Kuba, Business Success

icon Podcast: Budovat obchodní vztahy na dálku bez referencí je prakticky nemožné

Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…

Článek v rámci předplatného icon 4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy

Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už…

Článek v rámci předplatného icon Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?

S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se…

Článek v rámci předplatného icon Průzkum: Tři výzvy v oblasti koučování obchodníků

Prodejní koučování je velmi dobrý základ, který mohou obchodní manažeři dát…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná

Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se…

Článek v rámci předplatného icon 10 proměnných, které vám pomohou lépe profilovat zákazníka a mapovat jeho cestu

Musíte dobře zmapovat cestu zákazníka, abyste skutečně porozuměli vašemu…

Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…

Výpis 339351 z celkem 1926