Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná

Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se týče dalších odhadů. Nesplnění očekávaných cílů pak akorát vytváří tlak v organizaci,…

Článek v rámci předplatného icon 10 proměnných, které vám pomohou lépe profilovat zákazníka a mapovat jeho cestu

Musíte dobře zmapovat cestu zákazníka, abyste skutečně porozuměli vašemu…

Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…

Practise English with LITE

icon Angličtina s jazykovou školou LITE: Obchod a marketing

Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy?…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…

Článek v rámci předplatného icon Brian Tracy: Jak být úspěšným obchodníkem při práci na dálku?

Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o…

Článek v rámci předplatného icon 5 chyb, které děláte při rozhovoru s kandidáty na obchodní pozice

Pokud jste někdy nabírali kandidáty na obchodní pozice, možná jste se sami…

Seminář Business Success: Jak zvýšit prodej

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…

Článek v rámci předplatného icon Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb

Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…

Článek v rámci předplatného icon Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky

V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…

Článek v rámci předplatného icon Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí

S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých…

Bohumil Kuba, Business Success

Kdo půjde z kola ven: Poznáte, kdy s klientem ukončit spolupráci?

Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající…

Výpis 326338 z celkem 1903