Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám nejdůležitější zůstat co nejblíže zákazníkům. Článek popisuje tři taktiky jak na to. O své zkušenosti…
Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky.…
Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování…
Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…
Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru…
Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný…
Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících,…
Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…
Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně…
- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého…