1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést ještě něco navíc. Pokud dojde ke zpoždění, ujistěte se, že zákazníka informujete předem.2.…
Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a…
Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají…
Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba…
Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající…
Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je…
Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak…
Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti…
Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…
Dobří obchodníci usilují o co nejčastější kontakt se zákazníky. Toho mohou…
Získávání nových klientů je umění, se kterým se potýká řada podnikatelů.…
Ekonomická situace není příliš růžová. Článek však shrnuje deset rad pro…
1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají…