Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Proč vám klienti nevěří?

Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho firem vysloveně vyniká v budování nedůvěry. Jak je to možné? Obchodní vztah jste postavili…

Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

icon Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště…

icon Jak získat zpět ztraceného zákazníka?

I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…

Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat?…

Nejdůležitější pravidla prodávání

icon Nejdůležitější pravidla prodávání

Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý…

Kdy je lepší se s klientem rozloučit

Článek v rámci předplatného icon Kdy je lepší se s klientem rozloučit

Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že…

Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

icon Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte.…

Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

Článek v rámci předplatného icon Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta…

9 rad pro prodejce - introverty

Článek v rámci předplatného icon 9 rad pro prodejce - introverty

Být introvert nemusí automaticky znamenat, že člověk neuspěje jako…

icon 3 levné způsoby, jak zvýšit morálku prodejního týmu

Obchodníci jsou nejproduktivnější, když jsou dobře naladění a spokojení.…

Článek v rámci předplatného icon Co s nespokojenými zákazníky?

Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti…

5 kroků při zavádění prodejní strategie

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků při zavádění prodejní strategie

Prodejci bývají individualističtí, svobodomyslní lidé. Proto leckdy není…

Proč se nedaří obchody uzavřít?

Článek v rámci předplatného icon Proč se nedaří obchody uzavřít?

Debbie Allen ve své publikaci Sky Rocketing vysvětluje, že když se nedaří…

Výpis 15611573 z celkem 1945