Marketing - zprávy z HR

icon 7 nejčastějších důvodů ztráty zakázky

Znáte důvody, proč vaši prodejci neuzavřou tolik obchodů, kolik od nich čekáte? Možná je za tím jeden ze sedmi důvodů, které identifikoval Dave Stein, autor úspěšné…

Jak ve firmě posílit orientaci na zákazníka?

Článek v rámci předplatného icon Jak ve firmě posílit orientaci na zákazníka?

Většina podnikatelů se shodne v tom, že silná orientace na zákazníka pomáhá…

Když je zákazník až příliš náročný

Článek v rámci předplatného icon Když je zákazník až příliš náročný

Jednou za čas se objeví klient, se kterým máte mnohem víc starostí než se…

12 základních prvků profesionální komunikace

Článek v rámci předplatného icon 12 základních prvků profesionální komunikace

Každý ví, že první dojem lze udělat jen jednou. Ne vždy se tím však řídíme…

icon Marketingový guru radí prodejcům

Marketingový guru Seth Godin je autorem užitečných rad, ze kterých by měli…

Čeho si zákazníci na prodejcích nejvíc cení

Článek v rámci předplatného icon Čeho si zákazníci na prodejcích nejvíc cení

Zákazníci se nezajímají pouze o cenu. Chtějí, aby prodejce sám o sobě…

5 jednoduchých strategií pro (začínající) prodejce

Článek v rámci předplatného icon 5 jednoduchých strategií pro (začínající) prodejce

Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde…

Článek v rámci předplatného icon Nebojte se stanovit si vyšší cenu

Chcete-li dosáhnout obratu milion ročně, máte několik možností: 20000…

3 kroky k záchraně obchodu

icon 3 kroky k záchraně obchodu

Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily,…

Pár slůvek navíc a budete lépe prodávat

Článek v rámci předplatného icon Pár slůvek navíc a budete lépe prodávat

Pokud vám poradíme několik slov, jak lépe prodávat, použijete je, viďte?…

Jak se vrátit zpátky k tématu

Článek v rámci předplatného icon Jak se vrátit zpátky k tématu

Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi…

Článek v rámci předplatného icon 5 rad pro efektivní e-mailing

E-mail je ideálním nástrojem pro oslovení velkého počtu kontaktů. Portál…

3 způsoby budování loajality zákazníka

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby budování loajality zákazníka

Úspěch prodejce závisí na jeho schopnosti vytvářet obchodní vztahy a…

Výpis 15611573 z celkem 1926