Marketing - zprávy z HR

icon Jak na úspěšnou analýzu potřeb

Někteří odborníci na metody prodeje považují tzv. analýzu potřeb (needs analysis) za nejklíčovější část úspěšného obchodu. V chronologii prodejního procesu následuje…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností ideálního obchodníka

Co dělat, aby člověk uspěl v obchodu? Existují obecné kvality, které…

Článek v rámci předplatného icon Obchodní taktiky, které se vám vymstí

Anglický online magazín Business Matters odhalil několik prodejních taktik,…

icon Udělejte klientovi nabídku, kterou prostě neodmítne

Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Základ obchodování - vybudované porozumění

Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce,…

icon Můj produkt nikoho nezajímá. Co teď?

Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…

icon Požadavky na dobrého marketéra v roce 2013

V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…

Článek v rámci předplatného icon Základy úspešného prodeje pro začátečníky

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat více obchodních tipů

Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Příběhy obchodování

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…

icon 5 způsobů, jak zaručeně poškodit firemní značku

Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se…

icon Čím prodejci rozčilují marketéry

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…

Výpis 15221534 z celkem 1945