Marketing - zprávy z HR

icon Na co se zaměřit při prodeji vedoucím pracovníkům

Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela jinou přípravu než prodej seniorním manažerům společnosti. Server Customer Think připravil…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat obchod, který neuzavřete

Neplýtvejte časem nad mrtvým obchodem, když se můžete věnovat jiným…

icon Kudy vede cesta k získání klíčového klienta?

Udržet si spokojeného partnera stojí pětkrát méně než získání nového. To je…

icon Jak zmařit své obchodní úspěchy?

Být úspěšný v obchodním světě není snadné. Pokud se ale budete bát svých…

Článek v rámci předplatného icon Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru

Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…

icon Kdy je lepší zbavit se nespokojeného zákazníka?

Snad každá marketingová příručka proklamuje, že v dnešní moderní ekonomice…

Článek v rámci předplatného icon Neztěžujte si obchodní proces

Není to nic složitého. Zákazník touží po nějakém produktu, společnost na…

icon Jak podpořit výkonnost obchodního týmu

Představa úspěšné obchodní firmy záleží na úspěšném prodeji zákazníkům. K …

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k nápravě chyby během prodejního procesu

Jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Při prodeji však chyba může znamenat…

Článek v rámci předplatného icon 4 charakteristiky nejlepších prodejců

Portál Inc.com se pokusil vybrat ty nejdůležitější charakteristiky, které…

icon Kdo je lepší prodejce - extrovert nebo introvert?

V poslední době se často objevovaly diskuze o tom, zda lepším prodejcem…

Článek v rámci předplatného icon 5 tajemství pro úspěch při prodeji

Úspěch v prodeji záleží na schopnosti prodávat nejen produkt a služby, ale…

Na co se není radno ptát potenciálních zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Na co se není radno ptát potenciálních zákazníků

Prodejci se někdy nechávají unést a ztratí kontrolu nad tím, jak prodejní…

Výpis 14961508 z celkem 1904