Žádný učený z nebe nespadl. Stejně tak nepřichází úspěch v prodeji náhodou, ale je výsledkem dlouhodobé a systematické snahy daného jedince. Náhoda může občas…
Server INC.com nedávno zveřejnil článek, který se věnuje sedmi nejčastějším…
Nedávný článek Forbesu se věnoval tomu, jak zlepšit tzv. conversion rate,…
Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat…
Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…
Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom…
Ať už se jedná o výslovně organizovanou událost, či o neformální setkání…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…
Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti…
V prodejním světě existuje už dlouhou dobu toto rčení: Lidé milují…
Pokud chcete být úspěšní v B2B, musíte mířit vysoko a jednat s lidmi, kteří…