Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k úspěšnému vyjednávání

Vyjednávání je klíčové pro úspěšné obchodování. Naučit se správně vyjednávat je proto velice důležité. Tuto činnost provádíte téměř na denní bázi, ale nemusí jít…

icon Jak udržet zájem potenciálního zákazníka

Začínáte-li jednat se zákazníkem, který o vás projevuje zájem,…

icon 5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Když se nedaří, nevzdávej to - nezdary netrvají věčně, vytrvej

Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek.…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit tým pro "inside sales"

"Inside sales" neboli prodej přes telefon a e-mail, kdy prodejce neopustí…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Vše, co potřebuješ k obchodu: Schopnost vybudovat porozumění, naslouchat, být druhému užitečný

Ahoj, všem a především pak Tobě, obchodníku! Jsem tu opět s úspěšnou akcí.…

Článek v rámci předplatného icon Jak najít čas k prodeji vašich služeb

Jste začínající soukromý podnikatel nebo zkušený profesionál ve svém oboru…

icon Nabídněte zákazníkům něco navíc

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…

icon 5 způsobů, jakými můžete prodávat

Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…

icon Jak uzavřít obchodní partnerství

Chystáte se nebo již spolupracujete s jinou firmou? Jedná se o dobrý…

Článek v rámci předplatného icon Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět

Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…

icon Najděte ideální zákazníky

Ne každý zákazník je skvělý zákazník. Jedním ze způsobů, jak efektivně…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchodu

Setkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí…

Výpis 599611 z celkem 759