Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 8 rad začínajícím prodejcům

V prodejní praxi za historii její dlouhé existence osvědčila určitá základní pravidla a techniky, které zaručeně fungují nehledě na to, v jakém konkrétním oboru se…

Článek v rámci předplatného icon 4 techniky prodeje luxusních a drahých produktů

Mnoho prodejců má problém s prodejem těch nejdražších produktů v nabídce.…

Článek v rámci předplatného icon 4 nové tipy k překonání námitky proti ceně

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém starý jako obchod sám.…

Článek v rámci předplatného icon 3 zbytečné věty, které by prodejci měli vyřadit ze svého slovníku

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak v roce 2016 více prodávat

Blízká budoucnost, a to včetně roku 2016, bude v oblasti obchodu definována…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (…

Článek v rámci předplatného icon Proč nás baví poslouchat jenom někoho aneb Co musí mít podmanivý řečník

Jistě sami na sobě pozorujete, že projev některých lidí dovedete vyloženě…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností, které dělají nejlepší prodejce nejlepšími

Ne každý, kdo pracuje v prodeji, má ty charakterové vlastnosti, které při…

Článek v rámci předplatného icon 4 předsevzetí, která by si měli dát specialisté marketingu pro rok 2016

Začátek nového roku s sebou vždy nese bilancování právě uplynulých 12…

Článek v rámci předplatného icon Upselling: Seznamte se s účinnou taktikou navyšování objemu prodeje

Zvyšování objemu prodejů mnoha firem významně závisí na taktice, pro kterou…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů pro začínající obchodníky

Prodejci jsou dnes velmi žádaní. Vyskytují se ve všech oborech lidské…

icon Nejčtenější články na Sales News v roce 2015

Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má…

Výpis 508520 z celkem 765