Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout jejich případné váhání a vykrucování. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v…
Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má…
Svět businessu má svou vlastní etiketu. Dodržování jejích pravidel, ale i…
Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat…
V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové…
Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější…
V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko…
Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu…
Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…
Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…