Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem. Efektivní jsou akční slova, která evokují změnu, rychlé…
Blízká budoucnost, a to včetně roku 2016, bude v oblasti obchodu definována…
Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (…
Jistě sami na sobě pozorujete, že projev některých lidí dovedete vyloženě…
Ne každý, kdo pracuje v prodeji, má ty charakterové vlastnosti, které při…
Začátek nového roku s sebou vždy nese bilancování právě uplynulých 12…
Zvyšování objemu prodejů mnoha firem významně závisí na taktice, pro kterou…
Prodejci jsou dnes velmi žádaní. Vyskytují se ve všech oborech lidské…
Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout…
Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má…
Svět businessu má svou vlastní etiketu. Dodržování jejích pravidel, ale i…
Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat…
V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové…