Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního problému. Ještě před prezentací daného produktu se však musí ujistit,…

Článek v rámci předplatného icon I introvertní prodejce může být úspěšný

Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak reagovat, když si B2B klient nabízenou službu řeší interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a…

Článek v rámci předplatného icon Výhody spolupráce s konkurencí

Pokud coby podnikatelé nebo prodejci přemýšlíme o snížení nákladů nebo o…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby boje proti strachu při prodeji

Každý prodejce má před obchodní schůzkou nebo prezentací větší či menší…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Opakování, matka moudrosti

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství prodejního úspěchu? Zeptejte se sami sebe, co a proč kupujete

Prodejní teorie a obchodní tipy (ať už publikované na tomto webu nebo…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nebýt „otravným“ prodejcem

Ruku na srdce, jsou prodejci a prodejci. Moderní obchodní profesionál je…

Článek v rámci předplatného icon 4 znamení, že se vám klient nevyplatí

Odborná literatura i školení pro prodejce se většinu času věnují víceméně…

icon Odborníci radí: 10 tipů, jak získat více klientů

Tipů na to, jak co nejefektivněji oslovovat potenciální klienty a získávat…

Článek v rámci předplatného icon 3 důležité rady pro vystoupení na odborné konferenci

Konference jsou jedinečnou příležitostí k navazování kontaktů s lidmi z …

Článek v rámci předplatného icon Ekonomická krize, obchod a prodejci: Mýty a fakta

Obchodník ve své podstatě musí být člověk, který vidí řešení tam, kde jiní…

Výpis 456468 z celkem 749