V téměř všech oborech je natolik bohatá konkurence, že nemá cenu vstupovat na trh, pokud vaše firma nenabízí něco jedinečného nebo nového. Odlišení od konkurence je…
Ne všechny obchody vyjdou. Je ale vaší povinností coby cílevědomého…
Mladá generace zachází se svými penězi podstatně jinak než starší…
Prodej dalších služeb a produktů stávajícím klientům je mnohdy opomíjená…
Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat…
Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá…
U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se…
Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v …
Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální…
Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou…
V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…
Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě.…
Tu frustraci zná každý, kdo si prošel obdobím nečekaného útlumu. Obchody…