U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se obchodům prostě nedaří. Úkolem prodejce je tato období co nejvíce eliminovat, zkracovat, snižovat…
Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v …
Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální…
Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou…
V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…
Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě.…
Tu frustraci zná každý, kdo si prošel obdobím nečekaného útlumu. Obchody…
Většinu rad, které na našem vzdělávacím serveru najdete, lze aplikovat…
Steve W. Martin je americký kouč, autor a lektor na Marshall School of…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…
Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…