K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy se dlouhodobě nedaří, je odpovědností daného obchodníka si…
Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…
Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…
Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní…
Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…
Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat…
Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv…
Sebevědomí je v obchodě jistě žádoucí vlastností, protože pouze sebevědomý…
I přestože se obchodní sféra vyvíjí stejně jako jiná odvětví lidské…
Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To…
Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv…
Efektivita práce, time management, absence prokrastinace, účinné obchodní…