Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem

I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C prodejem a řada principů a pravidel platí pro obě dvě tyto oblasti, přeci jenom má B2B určitá…

Článek v rámci předplatného icon Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat?

Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…

Článek v rámci předplatného icon Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…

Článek v rámci předplatného icon Několik praktických rad, jak zvýšit úspěšnost vašich obchodních schůzek

Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek…

Článek v rámci předplatného icon Ticho a mlčení: Opomíjený, ale efektivní prodejní nástroj

Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného.…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…

Článek v rámci předplatného icon Fatální chyby, kterých se nikdy nesmíte dopustit během obchodí schůzky

Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…

Článek v rámci předplatného icon Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…

Článek v rámci předplatného icon Lámete si hlavu, proč klient odmítl vaši nabídku? Zde jsou čtyři nejčastější důvody

Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…

Článek v rámci předplatného icon Pět věcí, které je potřeba mít při obchodní schůzce vždy na paměti

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…

Článek v rámci předplatného icon Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…

Článek v rámci předplatného icon Jak během schůzky přesvědčit potenciálního klienta v pěti krocích

I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…

Výpis 4052 z celkem 432