Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám

Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha k uchu, dělají, že vše je na 100 procent v pořádku a správně a ignorují signály o tom, že…

Článek v rámci předplatného icon Jak zaručeně zaujmout klienta? Vyprávějte příběhy

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a…

Článek v rámci předplatného icon Klienta musíte zaujmout v první větě. Jinak vás přestává vnímat

V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nechej druhému jeho pravdu

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém…

Článek v rámci předplatného icon Umíte zareagovat, když klient řekne: „Je to příliš drahé“?

Mnoho prodejců vykolejí, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je…

Článek v rámci předplatného icon Prezentace musí zaujmout hned na začátku, jinak máte smůlu

První dojem je ten nejdůležitější. To platí i u prezentací, protože u těch…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Co když klient už má dodavatele, konkurenční firmu?

Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se lépe přesvědčit ostatní ve 3 krocích

Proč jsou někteří lidé schopni strhnout své okolí na svou stranu a jiní ne?…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se předcházet problémům s cenou

Každý prodejce se obává námitek proti ceně. Jakmile dojde na cenu, velká…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon 8 klíčových bodů prodeje

Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem…

Článek v rámci předplatného icon 4 věty, díky nimiž přimějete zákazníka uvažovat jinak

Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště,…

Článek v rámci předplatného icon 4 signály, že vám někdo lže

Práce obchodníka a psychologa se v určitých bodech překrývají, především…

Výpis 248260 z celkem 450