Marketing - zprávy z HR

icon Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s klientem vybudovat velké porozumění založené na důvěře,…

Článek v rámci předplatného icon Největší konkurence prodejců? Nerozhodnost klientů

Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak na konci schůzky přejít k uzavření obchodu

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…

Článek v rámci předplatného icon Opravdu má dobrá prezentace být krátká?

Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prodejní prezentace…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Opakování, matka moudrosti

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se…

Článek v rámci předplatného icon Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám

Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha…

Článek v rámci předplatného icon Jak zaručeně zaujmout klienta? Vyprávějte příběhy

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a…

Článek v rámci předplatného icon Klienta musíte zaujmout v první větě. Jinak vás přestává vnímat

V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nechej druhému jeho pravdu

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém…

Článek v rámci předplatného icon Umíte zareagovat, když klient řekne: „Je to příliš drahé“?

Mnoho prodejců vykolejí, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je…

Článek v rámci předplatného icon Prezentace musí zaujmout hned na začátku, jinak máte smůlu

První dojem je ten nejdůležitější. To platí i u prezentací, protože u těch…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Co když klient už má dodavatele, konkurenční firmu?

Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl…

Výpis 248260 z celkem 455