Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů

To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně říkáte. Při obchodování to platí dvojnásob. Tónem hlasu,…

Článek v rámci předplatného icon „Na toto nemáme rozpočet“: Jak na tuto odpověď při B2B obchodování reagovat

Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou…

Článek v rámci předplatného icon Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…

Článek v rámci předplatného icon Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů

I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného icon V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta

Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá

Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…

Matouš Syrový

icon Síla osobního kontaktu aneb potřesení rukou jako základ úspěchu

Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…

Článek v rámci předplatného icon B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi

Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…

Výpis 113 z celkem 450