Marketing - zprávy z HR

icon Jak zvýšit podíl na trhu a udržet si zákazníky

Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také vyšší ceny než konkurence a začíná ztrácet svůj podíl na trhu. Jak jej může zase zvýšit,…

Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu

Článek v rámci předplatného icon Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu

Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií a zahrnuje také…

Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců

Článek v rámci předplatného icon Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců

Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici.…

6 tipů pro řízení obchodníků v malých firmách

icon 6 tipů pro řízení obchodníků v malých firmách

Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…

Můžete si dovolit zdražit své služby?

Článek v rámci předplatného icon Můžete si dovolit zdražit své služby?

Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…

Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

icon Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…

Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Článek v rámci předplatného icon Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…

Důvěryhodnost prodává

Článek v rámci předplatného icon Důvěryhodnost prodává

Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…

Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

icon Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…

Jak stanovit cenu II.

icon Jak stanovit cenu II.

Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného icon Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…

Devět nápadů pro zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného icon Devět nápadů pro zákaznické středisko

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…

Výpis 183195 z celkem 221