Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Dvakrát a dost

Nedávný výzkum americké společnosti Amdocs se zaměřil na poskytování služeb zákazníkům. Tisíc zákazníků firem z oblasti bankovnictví, telekomunikací, maloobchodního…

Integrovaný program pro obchodní partnery

Článek v rámci předplatného icon Integrovaný program pro obchodní partnery

Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který…

Já měřím na metry a on na palce

Článek v rámci předplatného icon Já měřím na metry a on na palce

Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a…

Stará značka nerezaví

icon Stará značka nerezaví

Světové firmy se v poslední době pokoušejí o znovuobnovení dříve…

Půjdem sbírat věrnostní body

Článek v rámci předplatného icon Půjdem sbírat věrnostní body

Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních…

Cynický zákazník, cynický pán

icon Cynický zákazník, cynický pán

Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování…

Úspěch je pryč než stačíte říct "švec"

Článek v rámci předplatného icon Úspěch je pryč než stačíte říct "švec"

Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…

Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného icon Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska

Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…

Za hranice současných obchodních kanálů

icon Za hranice současných obchodních kanálů

Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…

Koordinační komise - opora CRM projektu

icon Koordinační komise - opora CRM projektu

Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

icon Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…

Jak naplánovat upgrade CRM systému

Článek v rámci předplatného icon Jak naplánovat upgrade CRM systému

Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…

CRM - technologie versus podniková kultura

Článek v rámci předplatného icon CRM - technologie versus podniková kultura

V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…

Výpis 534546 z celkem 566