Nedávný výzkum americké společnosti Amdocs se zaměřil na poskytování služeb zákazníkům. Tisíc zákazníků firem z oblasti bankovnictví, telekomunikací, maloobchodního…
Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který…
Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a…
Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních…
Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování…
Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…
Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…
Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…
Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…
S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…