Elektroenergetika

Modrá je dobrá - pro kreativitu

Nová studie kanadské University of British Columbia rozsoudila dlouhodobý spor mezi marketéry a psychology o to, která barva nejvíce zvyšuje výkonnost mozku a vnímavost vůči reklamám. Je to červená, nebo modrá?Ukázalo se, že červená i modrá barva mají na lidské vnímání zásadní vliv, záleží však na…

Diplomaté mohou kouřit levně

Článek v rámci předplatného Diplomaté mohou kouřit levně

Zahraniční diplomaté vUSA právě získali výhodu, která zaráží obhájce…

Prognóza EK na období 2009-2010

Článek v rámci předplatného Prognóza EK na období 2009-2010

Evropská komise uvádí ve své aktuální průběžné prognóze na období 2009-…

Čína předhání Německo

Čína předhání Německo

Čína nahradila Německo na pozici třetí největší světové ekonomiky. Čínský…

Kde se ani v krizi nešetří?

Článek v rámci předplatného Kde se ani v krizi nešetří?

Americká Národní asociace pro obchod se zvláštními potravinami očekává pro…

Retail Summit 2009: Boj o prvenství na obchodním trhu pokračuje

Článek v rámci předplatného Retail Summit 2009: Boj o prvenství na obchodním trhu pokračuje

Již 15. ročník konference Retail Summit 2009 prozradí, kdo byl největším…

Lepšími zákaznickými službami k většímu podílu na trhu

Článek v rámci předplatného Lepšími zákaznickými službami k většímu podílu na trhu

Jestliže řídíte společnost poskytující služby, uzrály pro vás podmínky do…

Výpis 11061118 z celkem 1897