Elektroenergetika

6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln koronakrize, válka, inflace jsou události, které nikdo nečekal ani nepředvídal. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, chování zákazníků, trhy a kurzy jsou nepředvídatelné, ceny rostou, plánovat se dá obtížně. Firmy musí…

6 tipů na excelentní zákaznickou péči

6 tipů na excelentní zákaznickou péči

Poskytování vynikajících služeb je základem každého úspěšného podnikání,…

Češi se kvůli covidu naučili platit kartou. V restauraci utrácí o 133 % více než před pandemií

Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet…

Twisto: Čtvrtina Čechů platí na dobírku, potenciál pro odložené platby a další moderní platební služby je tu stále obrovský

Dvě třetiny Čechů nakupují na internetu každý měsíc, část z nich se však…

V prvním kvartále 2022 rostla e-commerce o 9 %

Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce…

Článek v rámci předplatného Žádný úspěšný lídr se neobejde bez kvalitní sítě kontaktů

Žádný lídr nebo aspirující manažer nemůže dosáhnout dlouhodobého úspěchu…

Danone

Danone završilo akvizici společnosti Nutricia

Společnost Danone a společnost Nutricia v České republice a na Slovensku od…

Výpis 2739 z celkem 1898