Elektroenergetika

6 tipů na excelentní zákaznickou péči

Poskytování vynikajících služeb je základem každého úspěšného podnikání, obzvláště přímo v segmentu služeb zákazníkům, prodeje, poradenství, reklamy a marketingu. Kvalitní zákaznický servis pomáhá budovat pevné vztahy a může se týkat osobní asistence v prodejně i řešení služeb online.

Češi se kvůli covidu naučili platit kartou. V restauraci utrácí o 133 % více než před pandemií

Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet…

Twisto: Čtvrtina Čechů platí na dobírku, potenciál pro odložené platby a další moderní platební služby je tu stále obrovský

Dvě třetiny Čechů nakupují na internetu každý měsíc, část z nich se však…

V prvním kvartále 2022 rostla e-commerce o 9 %

Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce…

Článek v rámci předplatného Žádný úspěšný lídr se neobejde bez kvalitní sítě kontaktů

Žádný lídr nebo aspirující manažer nemůže dosáhnout dlouhodobého úspěchu…

Danone

Danone završilo akvizici společnosti Nutricia

Společnost Danone a společnost Nutricia v České republice a na Slovensku od…

Geis CZ s.r.o.

Přeprava vlastními silami nebo externě? Na co nezapomenout při rozhodování

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují…

Výpis 2739 z celkem 1897