Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Velká změna v obchodování

Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle tohoto scénáře: zkouší…

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové kanály, jimiž své…

Několik otázek pro správné využití firemních dat

Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na klíčové otázky týkající…

A co váš dodavatelský řetězec?

Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního zboží je efektivní a…

Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je sdílet a řídit znalosti…

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou písemku z pravopisu s…

Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou činnost musí vykonávat se…

Jak přijmout správného obchodníka

Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy? Máte strach z konkurence?…

Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by však každému ze zákazníků…

Výpis 208216 z celkem 221