Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které se jim snaží prodat…
Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům jen proto, že si to…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na vzdělávání? Tuto otázku si kladou…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné řídit se také podle…
Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a dokázat si udržet zákazníky…
Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém Orlandu proběhla zajímavá…
Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři základní marketingové chyby,…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a neslučitelné akce. Zákazník…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení nízkých nákladů a pozvednutí…