Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Měříme spokojenost zákazníků

Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné průzkumy po telefonu,…

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o řízení celé zákaznické…

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich úspěšné vzájemné vztahy po…

Slova, která nepatří do návrhů

Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke konkurenci rychleji, než…

Motivace v zákaznickém středisku

Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických středisek. Vedoucí pracovníci…

Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů zákaznických středisek. Nové…

Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak se prosadit na obchodních…

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je hluboce zakořeněným mýtem.…

Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat

Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent obchodů se uzavírá při nebo po…

Výpis 199207 z celkem 221