Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné průzkumy po telefonu,…
Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o řízení celé zákaznické…
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich úspěšné vzájemné vztahy po…
Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke konkurenci rychleji, než…
Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických středisek. Vedoucí pracovníci…
Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů zákaznických středisek. Nové…
Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak se prosadit na obchodních…
Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je hluboce zakořeněným mýtem.…
Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent obchodů se uzavírá při nebo po…