Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Využijte business intelligence (BI) ve svůj prospěch

Business intelligence může být velice užitečná, jak to však bývá, i tato oblast má svá úskalí. Dejte…

Proces onboardingu uživatelů: Jak na to, aby vaše aplikace udělala skvělý první dojem

Onboarding nových uživatelů je klíčovou fází interakce uživatele s aplikací. Je to první skutečný…

Ecommerce v roce 2020: Co můžeme očekávat?

Vzhledem k tomu, že prodeje realizované online budou dále narůstat, mělo by nás všechny zajímat,…

Persony: Jak neminout potřeby vašich zákazníků

Vytváření person uživatelů je něco, co musí být bráno vážně. Úsilí, které vložíte do vytvoření…

Jak používat obsahový marketing správně

Tvorba obsahu vyžaduje trpělivost, čas i odhodlání. Pokud se vám však podaří vytvářet poutavý obsah,…

Neočekávané benefity produktu: Jak je nejlépe prodat

Když testujete nový produkt, možná zjistíte, že přináší neočekávané benefity. Slavný příklad je…

Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, jaké otázky je dobré pokládat při výběru PR či marketingové…

Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (1/2)

Mnoho firem si prostě nemůže dovolit postavit a platit tým skládající se z odborníků na vše, co je…

Co dělat, abyste předstihli své konkurenty

Konkurence může náš život pořádně ztížit. Je sice výhodná pro spotřebitele, pro podnikatele však…

Výpis 1018 z celkem 217