Co dělat, abyste předstihli své konkurenty

Konkurence může náš život pořádně ztížit. Je sice výhodná pro spotřebitele, pro podnikatele však může znamenat hodně stresu. Chcete-li přežít v nemilosrdném soupeření s konkurencí, musíte být připraveni neúnavně zlepšovat svou společnost. Také musíte mít přehled o tom, co vaši konkurenti mají za lubem a co chystají příště.

Ilustrační snímek

Nenechte se vystrnadit z vašeho trhu

Jsou vaše problémy způsobeny nedostatečným povědomí o vaší značce? Nebo možná své produkty neprodáváte tak dobře, jak byste mohli? Článek na webu addicted2success.com nám přinesl tipy ohledně toho, na co se zaměřit a co zkontrolovat, pokud si chcete před svými konkurenty získat náskok.

Hodnocení vaší společnosti

Pokud existují statistiky, které uvádějící pořadí firem ve vašem odvětví, měli byste výsledkům věnovat pozornost – když nic jiného, mohou vám naznačit, že potřebujete něco začít dělat lépe.

Přítomnost na sociálních sítích

V téměř každém odvětví jsou už dnes sociální sítě tématem zásadního významu. Díky aktivitě na sociálních sítích totiž můžete shromažďovat zpětnou vazbu od zákazníků, ale také podnikat kroky ke zlepšení vaší reputace. A samozřejmě na nich také můžete propagovat své produkty a služby.

Web: Vyhráváte závod ve výsledcích vyhledávání?

Digitální marketing je důležitý pro získávání nových zájemců, které posléze můžete proměnit ve své zákazníky. Jak jsou na tom vaše webové stránky co se umístění ve výsledcích vyhledávání týče? Jsou vidět? Společnosti, které se objevují v horních pozicích, nakonec ty ostatní vytlačí. Zaměřte se proto na vysoce kvalitní obsah a zlepšete tak svou pozici i z dlouhodobého hlediska.

Jak na kvalitní obsah? Abyste nemuseli všechno dělat znovu, popřemýšlejte o tom, jak znovu využít obsah, který už máte. Ne všechno je zastaralé a možná leccos z toho může i dnes posloužit k oslovení zákazníků. Při vytváření obsahu se pak pokuste vždy odpovídat na otázky nebo řešit problémy, které vaši zákazníci nejspíš mají.

Tržby stále klesají?

Pokud vaše tržby klesají, musíte trend otočit. Pokud si jste jisti, že stále poskytujete prvotřídní produkt nebo službu, zaměřte se na metody, které používáte k prodeji. Možná to vaši konkurenti dělají lépe. Prověřte proto své prodejní kanály.

 

-jk-

Zdroj: Addicted2Success - web věnovaný osobnímu rozvoji a úspěchu v podnikání i životě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Addicted2Success