Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Neztrácejte směr

Jedno rčení říká: Pokud nevíte, kam směřujete, můžete se vydat kteroukoliv cestou. V důsledku to…

Jakou hodnotu má důvěra?

Hodnota důvěry ve vzájemném vztahu se dá jen těžko měřit. Každý ji však pozná, když důvěru ztratí.…

Branding firemní kultury - sliby dané zaměstnancům

V poslední době se začala většina firem vydávat cestou co nejvolnějších pracovních vztahů. Preferují…

Připravujete prezentaci? Poučte se z televizních reklam

Proč jsou některé prezentace v PowerPointu lepší a některé horší? Proč mají některé tu úžasnou moc…

Najděte si čas (nejen) na marketing

Pracujete a máte málo času na to, abyste své produkty a služby také prodali? Člověk, který vlastní…

Zviditelněte svoji firmu - napište o ní článek

K propagaci firmy lze využít psaní odborných článků. Její manažer tak vstoupí do podvědomí čtenářů…

Od barona k hoteliérovi

Ještě nedávno měl ředitel regionální divize nadnárodní firmy (např. společnosti Coca-Cola) velkou…

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…

Bolí vás nohy? Podnikejte doma!

Když se řekne byznys, většině z nás se vybaví dobře vybavená kancelář, sklad nebo továrna. Ne vždy…

Výpis 955963 z celkem 990