Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů

E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují…

Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v konkurenci. Značka má…

Maličkost, na které záleží - prezentace značky

Je zajímavé, že drtivá většina firem komunikuje se svými zákazníky pouze prostřednictvím virtuálního…

Úpadek značek (brandů) v oblasti nových technologií

Z průzkumu, který zveřejnila firma Liquid Agency vyplývá, že povědomí zákazníků o značkách, které se…

Obchodní značky a počítačové hry: úspěch zaručen?

K mnoha reklamním kanálům, které se v současné době využívají (tisk, televize, Internet, e-mailový…

EU preferuje fixní poplatky za přístup k Internetu

Přestože situace v telekomunikačním sektoru EU není špatná, brání určité faktory i nadále…

Návrhy sloganů na webové stránky

Úspěch e-komerce do značné míry závisí na účinnosti reklamních sloganů a hesel, umístěných na…

Outsourcing obchodních schůzek za účelem vyhledávání nových klientů

Vedoucí firmy Computer Sciences Corporation (CSC) Bruce Thomas jednou požádal poradce, aby se…

Jak může kurz měny ovlivnit inflaci?

Změny úrokových sazeb ovlivňují souhrnnou úroveň poptávky (snížení sazeb poptávku zvyšuje), na…

Výpis 18641872 z celkem 1897