Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Základní principy inovací

Proces pokračujících inovací v sobě skrývá mnoho součástí, které jsou ve vzájemné dynamické…

Chovejte se dobře k recepčním, možná vás přijmou

Jistá recepční ve velké firmě si stěžuje, jak jsou někteří uchazeči, kteří se dostavují na pohovor,…

Pravidla interní konkurence

Konkurence je zdravá, i v rámci firem. Motivuje k lepším výkonům. Zaměstnanci chtějí ze sebe vydat…

Rovnováha na vůdcovské židli

Hromadící se požadavky a nedostatek času stále více ochromují vůdce. Odborníci z amerického Centra…

Buduj vztahy, posílíš vůdcovství

Budování vztahů je klíčovou dovedností každého vůdce a v následujících letech bude hrát stále…

Každodenní vůdcovství

V médiích se dozvídáme o vůdcovských dovednostech manažerů z nadnárodních korporací a dalších…

Stydlivý zaměstnanec nemusí být špatný

Každý se ve svém životě setká se stydlivými lidmi. Jsou to ti, kteří vás sami neoslovují a vy se jim…

Jak se bránit negativitě

Negativita je jednou z nejničivějších sil na pracovištích. Šíří se rychle a ničí morálku, týmovou…

5 kroků k efektivnímu řízení konfliktů

Ať už pracujeme kdekoli, každý den se setkáváme s lidmi. Jednání s nimi může být dvojí buď…

Výpis 658666 z celkem 1227