Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Bez disciplíny nikdy nemůžete uspět: Tipy, jak si vybudovat sebedisciplínu

Nehledě na to, jaké jsou vaše dlouhodobé plány (ať už kariérní nebo životní), jednu věc k jejich…

Umělá inteligence: Pět způsobů, jak ji může manažer využít pro zjednodušení každodenní práce

Umělá inteligence je téma, které hýbe světem minimálně poslední dva roky. Asi každý už si alespoň…

Efektivní schůzky neexistují. 3 důvody, proč s nimi i vy ztrácíte čas a peníze

Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně…

Pět tipů, jak připravit ambiciózní, ale realistický plán pro váš tým

Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera. Málokdo ale umí trefit…

Několik jednoduchých kroků, kterými můžete podřízeným pomoct vyvážit osobní a pracovní život

„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma, které se aktuálně hojně…

Jak si vytvořit nový návyk v pěti krocích

Máte dobré nápady a ušlechtilé plány, jak změnit své návyky a jak zlepšit svůj život, ale nedaří se…

Tým snů, co překoná každou překážku: Poradíme vám, jak jej vytvořit

Dnešní, rychlá doba vyžaduje od jednotlivců i týmu vysokou míru přizpůsobivosti, flexibility a…

Time management: 4 nejdůležitější tipy pro manažery, jak si zorganizovat svůj čas

Schopnost zorganizovat si svůj vlastní čas patří k nejzákladnějším dovednostem každého manažera.…

Nepracujte více, ale chytřeji. Co to ale vlastně znamená v praxi?

V odborných a osobně-rozvojových textech často můžeme číst, že abyste dosáhli vyšší produktivity a…

Výpis 19 z celkem 1609