Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Dokonalý produkt neexistuje (3/3)

V minulém článku jsme se podívali na to, jak si při zlepšování zákaznické zkušenosti vedly firmy…

Efektivnímu řešení problémů se můžete naučit

Gopas rozšiřuje nabídku školení manažerských dovedností o nový certifikovaný kurz metodiky Kepner-…

5 zvyků úspěšných a kreativních lidí

Odborník na emoční inteligenci Travis Bradberry je podle svých slov posedlý některými…

Čím začíná úspěšný pracovní den?

Začátek pracovního dne je rozhodující pro to, jak produktivní budeme po zbytek pracovní doby.…

Co dělat, když se zaměstnanci chovají jako malé děti

Záchvaty vzteku, kňourání, obracení očí v sloup, házení věcmi nebo pomlouvání druhých za zády, to…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste odprezentovali něco místo svého…

Rozumíte si s mladými zaměstnanci?

Jste si jisti, že vaši lidé rozumějí slovům, které běžně používáte při práci? Nemyslíme teď odborné…

Pozor na chyby v manažerských začátcích

Začínající manažeři, a bohužel někdy i ti již zkušení, často nastupují na nové pozice s…

Proč odkládáte své povinnosti?

Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání stane chronická…

Výpis 532540 z celkem 1634