Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Základy týmové komunikace

Členové každého týmu si vytvářejí specifické způsoby interakcí. Klíčovou součástí fungování týmu je…

Co to znamená organizovat si čas

Management času je systematické a disciplinované plánování vašeho času. Účelem plánování času je,…

Multitasking neznamená efektivitu

Multitasking, pojem vztahující se původně k počítačům, se v moderní době stal realitou každodenních…

Zdokonalte plánování času

Máte často pocit, že máte více věcí na práci, než stačíte…

Chcete být produktivnější? Ukliďte si stůl

Několik změn ve vaší kanceláři může vylepšit produktivitu bez ohledu na to, zda jste se právě…

Vždyť vy umíte psát pod tlakem

Nezřídka se stává, že po vás nadřízení chtějí vypracování určité písemné zprávy ve velmi krátkém…

Porada nemusí znamenat ztrátu času

Porady nemusí být jen neproduktivní. Vždy, než nějakou svoláte, se ale ujistěte, že má konkrétní…

Time management klíčem k úspěšným obchodům

Úspěšnost obchodníků závisí na tom, jak si dokáží organizovat svůj čas. Vyplývá to z výzkumu…

Stavební bloky časového plánování

Osobní produktivita záleží na tom, jak dobře si dokážeme zorganizovat svůj čas. Efektivní denní…

Výpis 13511359 z celkem 1647