Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak zvýšit produktivitu vašeho týmu ve třech krocích

Jak pomoci vašemu týmu být produktivnější? Jak zvýšit efektivitu práce celého týmu a dosáhnout tak…

Sebedisciplína jako základ úspěchu: Jak si ji vybudovat v 5 krocích.

Sebedisciplína je schopnost ovládat své chování, dodržovat určitá dobrovolná pravidla (která jsme si…

Stres ubíjí potenciál vašeho týmu. Zde jsou čtyři tipy, jak jej eliminovat

Manažer by se měl za každou cenu snažit podporovat udržitelný styl práce svého týmu. Vysoká míra…

4 dobré důvody, proč se nevyplatí být mikromanažer

Mikro-management je styl řízení, při kterém vedoucí neustále stojí svým podřízeným takříkajíc „za…

Nejčastější chyby, které dělají noví manažeři

V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy předtím jste lidi nevedli,…

4 tipy, jak najít největší problémy ve vašem time managementu a vyřešit je

Time management, tedy schopnost organizovat si čas, je klíčovým úkolem jakéhokoliv zaměstnance,…

Čtyři zdravé návyky, které vám ulehčí práci z domova

Pracujete z domova, ať už dobrovolně, ze zdravotních důvodů nebo na základě směrnice zaměstnavatele?…

Jak vypadá efektivní time management – a jak ho naučit své podřízené

Time management, tedy efektivní organizace času a práce, je klíčovou dovedností pracovníků v…

Jak konečně dosáhnout svých cílů, ať už v kariéře nebo v osobním životě

Každý bychom měli někam směřovat a každý bychom měli o něco usilovat. Ať už je vaše definice…

Výpis 3745 z celkem 1607