Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Konflikt mezi pracovníky: Jak by jej měl manažer řešit?

Každý člověk je jiný, lidé mají různé názory a přístupy a tak se stává, že i v pracovních týmech…

5 tipů, jak si vytvořit silnou osobní značku

Osobní značka. Tedy jakási aura okolo vaší osoby. Nebo to, co si lidé jako první představí, když…

4 tipy, jak efektivně komunikovat se svými podřízenými

Každodenní interakce s podřízenými je jednou z mnoha povinností každého manažera. Platí, že čím…

Lídr musí být psychicky odolný. Jak si i vy můžete svoji odolnost zvýšit?

Dobrý lídr vidí příležitosti tam, kde ostatní vidí problémy, a slouží jako zdroj pozitivní nálady a…

Psaní deníku jako efektivní metoda rozvoje svých manažerských dovedností

Přemýšlíte nad tím, jak se stát lepším manažerem? Chcete na sobě pracovat, analyzovat své chyby a…

Co to je „syndrom podvodníka“ a jak proti němu můžete bojovat?

Máte stále nízké sebevědomí, i přestože jste dosáhli jasných a objektivních úspěchů? Byli jste…

I manažer může mít splín, aneb Jak si udržet pozitivní přístup a motivaci

Lídr by měl být svým podřízeným zdrojem inspirace, motivace a pozitivní nálady. Měl by jít svým…

Čtyři triky, díky kterým si získáte sympatie člověka, se kterým mluvíte

Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale…

Šest tipů, jak naplánovat efektivní a úspěšný team building

Team buildingové aktivity mohou plnit nezastupitelnou roli ve stmelování týmu a v utužování vztahů…

Výpis 595603 z celkem 6607