Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Efektivní schůzky neexistují. 3 důvody, proč s nimi i vy ztrácíte čas a peníze

Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně…

Několik tipů, jak mohou manažeři zvýšit svoji produktivitu

Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat plnění týmových cílů, ale…

Pět tipů, jak připravit ambiciózní, ale realistický plán pro váš tým

Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera. Málokdo ale umí trefit…

Umění vyjednávat: Několik tipů pro manažery

Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s obchodními partnery, s&…

Tři vlastnosti, které musí mít každý úspěšný manažer

Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto zůstávají některé…

Potřebujete ukončit konverzaci a odejít? 5 tipů, jak to udělat s grácií

Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné akce jsou skvělou…

Několik jednoduchých kroků, kterými můžete podřízeným pomoct vyvážit osobní a pracovní život

„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma, které se aktuálně hojně…

Jak se stát skvělým manažerem v pěti krocích

Kdo by nechtěl být oblíbeným, efektivním a produktivním manažerem? Manažerských stylů je nespočet a…

Pomozte podřízeným využít svůj potenciál na maximum – tak, že jim budete naslouchat

Dobře fungující tým většinou sestává z různorodých (a často vysloveně protichůdných) osobností, z…

Výpis 1018 z celkem 6428