Poradna Management News

Richard Páleník

Medzi "dobrým" a "excelentným" je rozdiel triedy

Richard Páleník

Stačí, aby boli veľké spoločnosti voči nám, zákazníkom, korektné, slušné a profesionálne? Alebo sme už takí rozmaznaní,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak rozvíjet byznys, aniž byste riskovali ztráty?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Mnohokrát jsem se v byznyse setkal s tím, že někdo má zaručený nápad, jak zbohatnout, jak rozjet podnik nový či rozšířit…

Richard Páleník

Telekomunikácie - banky - energetika a poučenie z príbehu o Dávidovi a Goliášovi

Richard Páleník

Každý z nás ich potrebuje. Oni to vedia a podľa toho sa k nám aj správajú. Ich biznis je veľký, stabilný a ziskový. Trhy…

Tomáš Bušek, výkonný ředitel Towers Consulting, s.r.o.

Článek v rámci předplatného Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků

Tomáš Bušek

Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 15 let ženatý nebo…

Richard Páleník

Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

Richard Páleník

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o priazeň zákazníka. Podľa tohtoročnej štúdie…

RNDr. Jaroslav Jochman

Článek v rámci předplatného Rizika a příležitosti v s.r.o.

Jaroslav Jochman

Od roku 2010 byl v projektu Pružná a efektivní firma 21. století analyzován vývoj podnikání úspěšných spol. s r.o.…

Richard Páleník

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné (2)

Richard Páleník

Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V prvej časti tejto témy…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Kam se poděli skuteční lídři?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ryba smrdí od hlavy, praví známé rčení. Pokud něco nefunguje ve firmě (nebo i ve státě), je potřeba začít od horních…

Richard Páleník

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné

Richard Páleník

Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne vytráca ? Akú stratégiu zvoliť, aby sa nielen…

Richard Páleník

Nový manažér musí v prvom rade prehodnotiť svoj tím

Richard Páleník

Dostali ste svoju prvú manažérsku pozíciu a rozmýšľate o svojich prioritách. Do čoho by ste sa mali hneď zajtra…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi? Aneb rozdíl mezi pasivním a aktivním obchodem

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Jak se tak pohybuji po těch českých podnikatelských vodách a procházím čím dál více podniků, kterým naše společnost…

Michal Kankrlík, Sales & Marketing Director IVITERA a.s.

Kdo s koho?

Michal Kankrlík

Asi to také znáte, občas se stane něco, co ve vás zvedne docela zásadní emoční vlnu. Mně se to stalo v poslední době…

PhDr. Vojtěch Bednář

Sameček vyzyvatel a co s ním dělat

PhDr. Vojtěch Bednář

„Dostal jsem mladého, velmi schopného kolegu. Rozhodl jsem se mu dát prostor, ale on mi místo práce začal jít po krku.…

Výpis 365377 z celkem 381