Servilita - nepřítel obchodníka
Obchodník = veličina, bez které se málokterá firma dokáže obejít. Je poměrně dobře zmapované, co obchodník musí, co by…
Servilita - nepřítel obchodníkaObchodník = veličina, bez které se málokterá firma dokáže obejít. Je poměrně dobře zmapované, co obchodník musí, co by…
Nabízí se odpověď: Takový, jaký si ho uděláme. Nicméně tato odpověď by většinu z vás nejen neuspokojila, ale přímo…
Dříve či později. Raději však dříve... Není tomu tak dávno, co se s námi planeta Země zatočila do jedenadvacátého…
A je to opět tady. Ne, nemám tím na mysli blížící se Vánoce, rozdávání prezentů klientům, nákup dárku pro své nejbližší…
Správná mluva - dnešní nutnostPříjemný, srozumitelný a kultivovaný mluvený projev nám všem lahodí, ať jej vnímáme vědomě či podvědomě. A přitom tolik…
V jednom zo svojich predchádzajúcich článkov som odporúčal korporáciám, aby sa poučili od rodinných firiem, ako je…
Budování koučující organizaceČlánek nabízí několik poznatků z budování koučující organizace ve velkém výrobním závodě v ČR od podzimu 2009 do…
Ralph Waldo Emerson, americký filosof, řekl: Potřebujeme v životě šéfa, který z nás dokáže udělat to, čím chceme být.…
Ať je krize, nebo řádí konjunktura, umění domluvit se se zaměstnanci představuje klíčovou část konkurenceschopnosti…
Stačí, aby boli veľké spoločnosti voči nám, zákazníkom, korektné, slušné a profesionálne? Alebo sme už takí rozmaznaní,…
Mnohokrát jsem se v byznyse setkal s tím, že někdo má zaručený nápad, jak zbohatnout, jak rozjet podnik nový či rozšířit…
Každý z nás ich potrebuje. Oni to vedia a podľa toho sa k nám aj správajú. Ich biznis je veľký, stabilný a ziskový. Trhy…
Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníkůDostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 15 let ženatý nebo…