Jak na zaměstnance potížistu

Vytisknout

Představme si zaměstnance, který navštíví nadřízeného s tím, že kvůli své pracovní směně nemůže dostatečně pečovat o děti před odchodem a po návratu ze školy. Nadřízený mu upraví rozvrh jen dočasně a vysvětlí, že podobný problém má dalších pět zaměstnanců. Od té doby se však zaměstnanec k šéfovi staví negativně, otevřeně vyvolává i fyzické konfrontace a provokuje při každé příležitosti. Nadřízený se následně dozvídá, že zaměstnanci vadí dočasnost opatření a pokládá nadřízeného za ničitele své…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace