Jak měřit výkonnost

Vytisknout

Čísla nelžou, jenom používáme chybná čísla. Když se zeptáte vedoucích, jak měří výkonnost svých prodejců, 60 % z nich odpoví, že ji neměří a ve zbývajících 40 % většina vypoví, že ji měří na základě jednoho indikátoru: výkonnost/plán.Mezi jinými měřítky se pak objevuje velikost nebo trend jejich kanálu nebo počet setkání vedoucích k uzavření prodeje. Ve většině podniků mají nastavená měřítka pro hodnocení pracovníků, ale prodej bývá posledním místem, kde tomu tak není. Většina vedoucích prodeje…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace