Čtyři otázky, které by si každý manažer měl během krize položit

Skutečně dobrý vedoucí se pozná až ve chvílích krize. Krizový management je totiž úplně jiná disciplína, než řízení lidí za běžné situace. V kritických chvílích musí vedoucí umět dělat i těžká rozhodnutí a často není hned jasné, jestli vybrané řešení bylo to správné nebo ne. Stejně tak je s krizovým řízením často spjatá velmi složitá otázka, jestli upřednostit zájmy firmy anebo jednotlivých pracovníků. Aby manažer dovedl lépe zhodnotit, jestli je jeho vedení během krize dobré nebo ne, a aby si ujasnil, na co by se měl soustředit, měl by si sám sobě položit následující čtyři dotazy.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.