Manažer - zprávy z managementu

Jak používat obsahový marketing správně

Tvorba obsahu vyžaduje trpělivost, čas i odhodlání. Pokud se vám však podaří vytvářet poutavý obsah, může to vynést vaše podnikání a váš brand do nových výšin.

Novinky v Uberu: Propouštění na obzoru

Uber nedávno oznámil novou vlnu propouštění. Počet osob zaměstnaných v …

Máte dostatek hotovosti na neočekávané události? (2/2)

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že nejen záplavy, ale také pokles…

Máte správně nastavené smýšlení, nebo žijete v zajetí představy nedostatku?

Pokud o všem uvažujete z pohledu nedostatku, vaše myšlení vás pak svádí ke…

Máte dostatek hotovosti na neočekávané události? (1/2)

Počet dnů, na které vám stačí dostupná hotovost, kterou máte po ruce, je…

Zákaznická zkušenost (2/2): Seznam doporučení

V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (…

Zákaznická zkušenost (1/2): Když začínáte z ničeho

Pokud jste dosud nikdy nepomýšleli na zlepšování zákaznické zkušenosti, asi…

Které soft skills jsou zásadní pro úspěch?

Tvrdé dovednosti jsou obvykle považovány za specifické pro danou roli. S…

Poctiví auditoři pod tlakem: Auditní trh je penalizuje

Nedávná studie Don’t Make Me Look Bad: How the Audit Market Penalizes…

Dluh je levnější pro veřejně obchodované společnosti než pro ty soukromě vlastněné

Cena dluhu je důležitým faktorem při rozhodování o tom, zda by se soukromě…

Nejinovativnější země světa (2/2): Zdravotnictví je budoucnost

V předchozím článku jsme viděli, jaké země se dostaly do top 10. Nyní se…

Nejinovativnější země světa (1/2)

Kontinuální investice a leadership jsou těmi nejzásadnějšími faktory pro…

Tipy pro úspěšné zahájení podnikání

Pokud chcete vybudovat firmu, musíte být v první řadě efektivním lídrem.…

Výpis 92104 z celkem 1889