Když začínáte, obvykle nemáte vybudované publikum, které by na vás čekalo – pokud tedy nenavážete spojení s nějakým populárním tvůrcem nebo influencerem.
Zajistěte, aby váš firemní blog byl úspěšný
Jak to udělat? Prostě oslovte a využijte postavení a vliv ostatních. Navažte vztahy se zavedenými blogery a influencery, které vaše cílová skupina už sleduje. I ty nejoblíbenější totiž velmi často hledají nové příležitosti pro sebepropagaci a publicitu.
Spolupráce bude základem vaší strategie
Vaším cílem je publikovat mnoho hostujících blogpostů a rozhovorů. Chcete-li co nejlépe využít možností, které hostující blogování umožňuje, nechte vy sami ostatní publikovat na vašem firemním webu – a vy sami poskytujte příspěvky na blogy ostatních. Tím maximalizujete své publikum. Všechna ta individuální publika vašich vašich partnerů by pro vás měla být zajímavá. Vzestupu vašeho firemního blogu to velice pomůže, tvrdí článek na webu business2community.com.
Nezapomeňte však, že to není jen o zpětných odkazech, získání viditelnosti a návštěvnosti, které budou těmito činnostmi vygenerovány. Důležité jsou také vztahy, které začnete s ostatními blogery vytvářet. A také začnete vytvářet vztahy s jejich čtenáři, s jejich publikem, které vás začne díky vašim blogpostům poznávat. Opravdu kvalitní příspěvky, které jste napsali jako hostující bloger, vám mohou návštěvnost přinášet ještě o rok později.
Zvolte si partnery moudře
Dobré je zaměřit se na začínající blogery, dokud jsou jejich blogy ještě malé. Jakmile se stanou úspěšnými a velkými, můžou vám začít přinášet opravdu velkou návštěvnost. Riziko samozřejmě spočívá v tom, že ne všechny partnerské blogy uspějí.
-jk-