Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1969 článků.

Jak si získat důvěru na dálku

6.5.2015 

Práce na dálku je stále běžnější. Přináší nesporné výhody pro zaměstnavatele i zaměstnance, ale má i svá úskalí. Jedním z nich je častý nedostatek důvěry vůči zaměstnancům, nad nimiž vzhledem k místu…

Jak si s podřízenými ujasnit očekávání ohledně pracovního výkonu

6.5.2015 

Mezi zaostáváním za výkonností ostatních a dosahováním špičkových je dlouhá cesta. Vaši podřízení by proto neměli být překvapeni při každoročním hodnocení. Očekávání musí být jasná a dohodnutá předem.…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji

5.5.2015 

Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy jindy. Obzvlášť v prodeji. Pokud se vám povede zkrátit průměrnou délku jednoho prodejního cyklu, tedy času, který strávíte se…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak znít přirozeně po telefonu

30.4.2015 

Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se daný volající vůbec představil a řekl, odkud a proč volá, už jste věděli, že se jedná o telemarketing. Většina telefonních…

Článek v rámci předplatného icon Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci

29.4.2015 

Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně. Ne vždy to ale je pravda, čímž prodejce ztrácí hodně ze své důvěryhodnosti. Během obchodní komunikace byste měli být zaměřeni…

Článek v rámci předplatného icon Osvěžte svůj přístup k zákazníkům

27.4.2015 

Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a poučení se z předchozích chyb. Zamyslete se nad tím, co jste v minulém období udělali špatně, co dobře a jak efektivně a do jaké…

Článek v rámci předplatného icon Laszlo Bock o náboru: Nedělejte žádné kompromisy

24.4.2015 

O práci ve společnosti Google se uchází více než 2 miliony lidí ročně. Firma jich nakonec přijme několik tisíc. Výběr zaměstnance trvá průměrně 6 týdnů a zahrnuje pohovory s budoucím nadřízeným,…

Proč čekat, až vám někdo povolí a schválí úspěch?

23.4.2015 

Když jde o úspěch, neměli byste čekat na něčí dovolení. Dnes jsme víc než kdy předtím pány svého osudu. Moderní technologie a sociální sítě nám k tomu mohou velmi pomoci. A váš čas je nakonec to…

Typologie náročných zaměstnanců

22.4.2015 

I když si lidi do svého týmu vybíráte sami a pečlivě, po čase zjistíte, že určité charaktery se objevují na všech pracovištích. Často jsou to negativní jedinci, kteří svým chováním dokáží poškodit…

Kolik vydělává šťastný člověk?

21.4.2015 

70 tisíc dolarů ročně. To je výše ročního výdělku, která v lidech vyvolává pocit naprostého štěstí a pohody. Ti, kteří vydělávají méně, jsou méně šťastní i méně spokojení. Ti, kteří vydělají více,…

icon 7 kroků ke ztrátě nejlepších kandidátů

20.4.2015 

Začít vnímat kandidáty na důležité pozice jako součást vaší organizace až ve chvíli, kdy nastoupí, je pozdě. Pokud chcete získat nejlepší odborníky a talenty, měli byste jednání s každým kandidátem…

Čím se sami zbytečně připravujeme o energii?

17.4.2015 

Člověk nemusí mít fyzicky náročnou práci nebo vrcholově sportovat, a přesto se může cítit vyčerpaně. Na vině může být stres a přehnané nároky. I když stresu nelze vždy předcházet, často se o energii…

Hrozí vám vyhoření?

16.4.2015 

Vyhoření je psychický stav, k němuž dochází v důsledku pracovního vyčerpání. Předchází mu dlouhodobý stres z práce, která klade vysoké nároky na výkon, nasazení a odpovědnost. Může však také být…

icon Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

16.4.2015 

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a neplatit své závazky. Pokud nechcete zničit obchodní vztah, který jste dlouho budovali, a je pro vás důležitý, musíte zůstat…

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny

15.4.2015 

To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li zaujmout své publikum, zkuste vyprávět příběh svého předchozího zákazníka. Popište jeho problémy a nefungující snahy o nápravu.…

Výpis 12911305 z celkem 1969